Afortunadament els incendis han sigut menors, però els Bombers alerten de la perillositat que suposa la pelussa del xop acumulada en algunes zones, ja que ajuda a la propagació de la flama.
El primer dels incendis va ser el 21 de maig al parc d'El Batà de Muro. I aquest 23 de maig ha hagut dos més, un de migdia a Banyeres i un altre de vesprada a Cocentaina.
El Centre de Prevenció d'#IIFF d'#Alacant informa que l'incendi de vegetació de #Cocentaina ha afectat terreny forestal. L'incendi està controlat, segons informa @BomberosDipuALC i es retiren els mitjans #aerisGV.
— GVA 112CV (@GVA112) 23 de maig de 2019
Declarat #IFBanyeresdeMariola: incendi a la ribera del riu. Es mobilitzen 2 u. #BombersForestalsGV, 2 autobombes, 1 #AgentMediambiental, 1 dotació de @BomberosDipuALC i 2 #AerisGV
— GVA 112CV (@GVA112) 23 de maig de 2019
Afortunadament, els Bombers han controlat ràpidament els incendis i no han anat a més. Però alerten de l'acumulació de pelussa de xop, que ajuda a la propagació d'incendis. Els Bombers expliquen que, tot i que no sol ser la causant del foc, sí que converteix ràpidament una espurna en un incendi.






