El tiempo - Tutiempo.net
Alcoi
El temps

4 alumnes del CIPFP Batoi destaquen en Skills FP, les olimpíades d'habilitats d'estudiants

Natalia López, Miguel García, Adrián Pascual i Jordi Cebrián han demostrat les seues habilitats en els estudis que cursen.

València ha acollit la fase autonòmica de les olimpíades Skills, 'habilitats' en anglés, i on alumnes de formació professional de tot el territori valencià mostren les seues destreses que han aprés en la seua formació.

I des del CIPFP Batoi volen felicitar a quatre alumnes del centre que han obtingut molt bons resultats. Natalia López ha aconseguit la medalla d'or en la modalitat d'Atenció sociosanitària i Cures Auxiliars d'Infermeria.

 

Miguel García, alumne de primer d'Administracions de Sistemes en Xarxes, ASIX, ha obtingut la medalla de plata en la seua especialitat.

I altres dos alumnes dels cicles de Desenvolupament d'Aplicacions Web, DAW; i ASIX, Adrián Pascual i Jordi Cebrián, han quedat segon i tercer en la modalitat de Demostració d'Informàtica en el Núvol o 'Cloud Computing'.

Al llarg de tres dies els alumnes han participat en diferents proves a València, i en el cas d'allargar-se la seua participació, com Natalia López amb la seua medalla d'or, s'han quedat allí acompanyats d'un professor. A continuació teniu imatges dels participants en les Skills, facilitades pel centre.

 



I si vols més informació sobre el CIPFP Batoi, tan sols has de visitar els seus perfils en  FacebookTwitter o Instagram.