El tiempo - Tutiempo.net
Alcoi
El temps

Alba Clemente Sanz obté la beca de Medicina atorgada per l’Ajuntament d’Alcoi

La beca de Medicina “Ana i Camilo Gisbert Pascual” està dotada amb 2.250 euros.

L'afortunada ha estudiat ESO i Batxillerat al Col·legi La Salle d'Alcoi i ara el grau de Medicina a la Universitat Autònoma de Barcelona. A més ha sigut esportista d'èlit de patinanteg artístic sobre rodes i és jutge provincial de patinatge artístic.

L'Ajuntament d'Alcoi ha atorgat a l'estudiant alcoiana Alba Clemente Sanz la beca de Medicina “Ana i Camilo Gisbert Pascual”, dotada amb 2.250 euros. Ha realitzat pràctiques extracurriculars en el Centre d'Investigació Príncep Felip i en el Centre de Salut La Fàbrica, d'Alcoi.

Alba té 21 anys i va cursar l'ESO i Batxillerat en el Col·legi la Salle d'Alcoi i estudia des de 2018 el grau de Medicina a la Universitat Autònoma de Barcelona. Està en quart curs i encara no ha triat l’especialitat però el que més li atrau és l’àmbit quirúrgic.

A més, ha sigut esportista d'elit en la categoria d'Alt Rendiment en la disciplina de patinatge artístic sobre rodes i compta amb el títol de Jutge provincial de patinatge artístic.

Clemente ha assegurat que una ajuda com esta beca va molt bé en una carrera tan llarga i dura com és la de Medicina.

La valoració de les sol·licituds presentades s'efectua atenent principalment els resultats acadèmics, puntuant també el no haver gaudit d'aquesta beca en edicions anteriors, el currículum de la persona sol·licitant (cursos, congressos, seminaris, jornades...), el nivell d'estudis a cursar i l'estat socioeconòmic de la unitat familiar.