El tiempo - Tutiempo.net
Alcoi
El temps

Alcoi i Ibi tindran un nou partit polític “sense disciplina ideològica, allunyat dels extrems i contra el descontent general”

Marcos Martínez serà el cap de llista a Alcoi / AM

El partit té representació alcoiana en la seua junta directiva, començant per la presidenta, Ana Vega. També són d’Alcoi el vicepresident Toni Richart i Isabel Palacios.

Ací es pot consultar el manifest fundacional del partit. 

Acció Democràtica Independent (ADIN) ja s’ha presentat de forma oficial com a nou partit polític a Alcoi per als comicis locals de 2023. La presentació ha tingut lloc al Bar Ecuador i han assistit vora 40 persones. La junta directiva és d’àmbit autonòmic però es presenta en alguns municipis com Alcoi, Ibi o Castelló. No ho farà a nivel l'autonòmic.

El partit té representació alcoiana en la seua junta directiva, començant per la presidenta, Ana Vega. També són d’Alcoi el vicepresident Toni Richart i Isabel Palacios. La cara més visible a Alcoi será la de Marcos Martínez, actual regidor no adscrit a Alcoi i amb passat de centre, ja que ha format part de Ciutadans fins fa any i mig.


Marcos Martínez, en declaracions a ARAMULTIMÈDIA, destaca que “treballar com a no adscrit li ha donat l’opció a vore de fer política de forma lliure. No ens diuen de València o Madrid el que hem de fer”. La presència d’ADIN a Alcoi naix com pel “descontent generalitzat” que hi ha a Alcoi.


Martínez situa ADIN “al centre i allunyat dels extrems” ha comentat alguns problemes més importants que pateix Alcoi com és “la indústria, l’ocupació o la insatisfacció d’alguns per la peatonalització”. També ha parlat sobre la pèrdua de població, la fugida de talent o el manteniment de carrers i parcs.


La llista encara s’ha de confeccionar, però reconeix que hi ha una vintena de persones interessades en el projecte. El partit és “transversal” i espera que se sume més gent perquè ADIN està “en constant creixement”.