Alcoi té una renda mitjana per davall de Cocentaina, Comunitat Valenciana i Espanya
Segons dades extretes per Guanyar Alcoi, pot veure com Alcoi per a 2019 presenta una renda mitjana disponible de 20.422 euros. Una xifra que està per sota de la mitjana del País Valencià (21.061 euros) i la de l’Estat espanyol (23.185 euros). També per sota de la de Cocentaina, per exemple (20.786 euros).
La plataforma municipalista, Guanyar Alcoi, ha indicat que el govern municipal hauria de fugir de “la propaganda i els megaprojectes ficticis” i “fer polítiques per a gent treballadora”. Aquestes declaracions les ha fet després de conèixer que Alcoi té una renda mitjana per davall de la Comunitat Valenciana, Espanya i, inclús, altres municipis de les nostres comarques com Cocentaina.
A continuació podeu llegir el comunicat complet de Guanyar Alcoi:
Alcoi té una renda mitjana per sota de la valenciana i l’espanyola
González: “Som un poble de gent treballadora, per això el nostre govern ha de deixar de costat la propaganda i els megaprojectes ficticis i fer polítiques per a gent treballadora”
L’Agència tributària acaba de publicar l'actualització de les dades sobre les declaracions de l’IRPF on es pot comparar les dades sobre renda dels diferents municipis espanyols. En aquest sentit es pot veure com Alcoi per a 2019 presenta una renda mitjana disponible de 20.422 euros. Una xifra que està per sota de la mitjana del País Valencià (21.061 euros) i la de l’Estat espanyol (23.185 euros). També per sota de la de Cocentaina, per exemple (20.786 euros). Davant d’aquestes xifres Guanyar Alcoi reclama de nou al govern de Toni Francés polítiques que vagen a favor dels treballadors i treballadores, deixant de banda aspiracions megalòmanes que fins ara no han tingut cap resultat factible.
Per al regidor de la plataforma municipalista, Pablo González: “necessitem un govern que acompanye a les veïnes i veïns de la ciutat. Sabem que la situació és complicada al nostre món però si tinguérem un govern que en lloc de centrar-se en publicitar projectes que mai es fan realitat i en fer-se fotos es centraren a millorar la vida quotidiana dels alcoians i alcoianes, guanyaríem molt.” En aquest sentit les propostes de Guanyar són clares: apostar per la indústria i la innovació -i no en el turisme pensant que solucionarà els nostres problemes, com es fa ara-, ampliar els serveis públics com a resposta a les necessitats de les persones i fonts d’ocupació decent i consolidar i eixamplar l’oferta formativa a través de la universitat (UPV i UA) i Formació Professional.