El tiempo - Tutiempo.net
Alcoi
El temps

Els Premis Ciutat d'Alcoi de Teatre i Novel·la tindran una dotació de 8.000 €

Imatge que identifica a cadascún dels dos premis.
  • Abans d'acabar el mes de novembre es donaran a conéixer les persones guanyadores de tots dos certàmens.
  • Les bases de tots dos guardons es publicaran en el BOP en els pròxims dies.

Són els màxims guardons que reconeixen a la nostra ciutat la creació en l'àmbit teatral i novel·lístic. D'una banda el Premi de Teatre 'Pep Cortés' i de l'altra el de Novel·la 'Isabel-Clara Simó', cadascun amb una dotació de 8.000 €.

Tots dos guardons ja disposen de les seues bases de participació, després que les haja aprovat aquest dilluns la Junta de Govern. El premi de teatre commemora enguany la seua 46 edició, mentre que el de novel·la s'estrena enguany. Una altra de les novetats d'enguany és que porten el nom de dos personalitats de la cultura alcoiana, tristament desapareguts recentment.

Abans d'acabar el mes de novembre es donaran a conéixer les persones guanyadores de tots dos certàmens. Les bases de tots dos guardons es publicaran en el BOP en els pròxims dies i estaran disponibles en el web de l'Ajuntament d'Alcoi.

El regidor de Cultura, Raül Llopis, destaca l'honor de tindre dos premis amb el nom de dues figures culturals indiscutibles, tots dos, fills d'Alcoi: "En el teatre ja tenim un guardó que ens ha donat moltes alegries i que ara, portarà amb orgull el nom d'un gran actor i director teatral, Pep Cortés. Amb la creació del premi literari Isabel-Clara Simó saldem un deute històric que la nostra ciutat tenia amb la literatura en la nostra llengua, ja que malgrat ser una ciutat de lletres, amb nombrosos autors i autores de rellevància indiscutible, Alcoi no comptava amb cap premi de novel·la".