Els empresaris han presentat la nova Comissió d'Assumptes Comarcals i Àrees Empresarials de la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV)
La Plataforma per la Reindustrialització Territorial ha mantingut una reunió de treball amb Rafa Climent, que ha revalidat com a conseller d'Economia Sostenible. A la reunió, ambdues parts han fet repàs de tot el que s'ha fet a l'última legislatura. Aquesta plataforma la conformen COEVAL, FEDAC i IBIAE.
Els presidents de les 3 associacions empresarials Javier Cabedo, Natxo Gómez i Pedro Prieto han donat a conèixer a Rafa Climent la nova Comissió d'Assumptes Comarcals i Àrees Empresarials de la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV), aprofitant la presència de Javier Cabedo, president de COEVAL i també d'aquesta comissió. Cal destacar que les tres associacions comarcals pertanyen a la CEV.
FEDAC, IBIAE i COEVAL han subratllat, de nou, la importància de l'autoconsum per a reduir els costos industrials de producció, la necessitat d'adaptar la Formació Professional a la realitat de les empreses i la rellevància de la relació de l'entorn dels territoris amb l'Administració. Cal recordar que les 3 associacions empresarials de les comarques centrals porten més de cinc anys reunint-se mensualment per a compartir informació i establir sinergies de treball. Així mateix, la Plataforma ha presentat al conseller una "sèrie de projectes a desenvolupar durant els pròxims anys en benefici de la Comunitat Valenciana".