El CIP FP Batoi exposa la seua experiència i forma de treballar en les jornades Erasmus 2020 a València, davant centres educatius de tota la comunitat.
La conselleria d'educació ha acollit les Jornades Erasmus 2020, per tal d'avançar als centres escolars les novetats i projectes per al pròxim curs escolar. Els assistents també han pogut escoltar les experiències de centres capdavanters, com és el cas del CIP FP Batoi, el centre valencià que més alumnes destina a viatges Erasmus. El vicedirector del CIP FP Batoi, José Maria Guarinos, ha participat en una taula d'intercanvi d'experiències, on ha exposat la forma de treballat al centre alcoià.
Des de la conselleria d'educació expliquen que el sistema educatiu valencià és capdavanter en la participació en programes Erasmus. Durant el període 2014-2020 han participat en programes quasi el 15 per cent dels centres valencians.
El CIP FP Batoi no cessa la seua activitat. Si vols estar assabentat de tot, segueix les seues xarxes socials a Facebook, Twitter o Instagram.