Comunicat de l'Ajuntament de Benilloba en resposta a IPB

Comunicat de l'Ajuntament de Benilloba, equip de govern del PSOE. Versió íntegra.

Davant les últimes declaracions de l’oposició de Benilloba (I.P.B) a l'equip de govern. Ens agradaria fer unes aclariments sobre els temes que es tracten. Des de l’equip de govern volem aclarir que l’arbre no sa retirat abans, ja que en un principi no estava clar l’ubicació, després entra la borrasca Gloria i el Covid- 19, els pocs mitjos que disposa l´ajuntament, tenien altres coses més importants que no retirar l’arbre.

Respecte a la festa de nadal i a què no hi havia banys. L’oposició encara no té els costos, perquè no sa fet el plenari (de totes maneres, va ser totalment gratuïta). Els banys de la planta baixa de l’ajuntament estava oberta, on hi ha uns banys per a totes les persones. Estava indicat amb uns cartells.

Des de que es va decretar l’estat d'alarma, el consistori no va obrir les portes al públic per decret, però no va deixar de donar servei per mig d’un correu electrònic i un telèfon. Per el tant la negació de no poder comunicar?se amb l’alcalde no és certa, ja que l'alcalde-regidor contestaven al telèfon i el personal contestava al correu electrònic i sede electrònica.

Per últim volem aclarir que el caixer retirat no és de l’ajuntament sinó d’una entitat privada, a mesura que la sucursal va avisar que el retiraven, l’entitat haguera d'haver avisat als seus clients amb una carta o similar, informant-los de la situació. L’ajuntament no pot fer un greuge comparatiu respecte als altres negocis del municipi, encara que l’ajuntament els haguera fet pagar un lloguer. El tema ja està resolt el caixer s’ubicarà en un local particular. No ens han confirmat la data.

Aquest fi de mes tenim el pròxim plenari ordinari, el qui vulga saber qualsevol cosa de les tractades pot assistir