Comunicat del Col·lectiu 03820-Compromís en suport del regidor Paco Payà

Comunicat del col·lectiu 03820 Compromís per Cocentaina. Versió íntegra

Davant les manifestacions malintencionades que s’estan produint en les xarxes socials i en alguns mitjans de comunicació al voltant de la unificació del col·legi públic Sant Joan Bosco, des del Col·lectiu 03820-Compromís volem manifestar que:

1.  Donem un total i rotund suport al nostre regidor a l’Ajuntament de Cocentaina, Paco Payà, alhora que assumim les seues paraules i les seues actuacions sobre la unificació del col·legi Sant Joan Bosco.

2.  Remarquem que des del Col·lectiu 03820-Compromís hem votat a favor de l’aprovació del projecte del Bosco i de l’inici de l’expedient de contractació de l’obra. Per això, no entenem les difamacions i la creació de ‘bulos’ malintencionats i interessats en el plenari municipal.

3.  La postura del Col·lectiu 03820-Compromís en relació amb la unificació del col·legi públic Sant Joan Bosco està documentada públicament i es pot consultar en les diferents actes municipals. És molt greu que ens tracten de difamar simplement per haver demanat informació sobre el projecte del Col·legi. La política és la manera racional d’aconseguir consensos en favor de la ciutadania. Quan el poder s’utilitza per a eliminar les dissidències no és política, és altra cosa.