El cinquè àlbum s’ha presentat el passat 14 de gener amb 14 temes lluminosos i vitals i que suposa un salt endavant en la sonoritat de la banda
El grup de música en valencià procedent de Castalla i altres poblacions de la comarca, han presentat l'últim disc. La gira comença el pròxim 12 de febrer a Barcelona, per a després portar-lo fins Sagunt, Torrent i Teulada-Moraira.
El cinquè àlbum s’ha presentat el passat 14 de gener amb 14 temes lluminosos i vitals i que suposa un salt endavant en la sonoritat de la banda, renovada sense perdre la seua essència. La metamorfosi és la paraula clau d’un nou treball on s’ha cuidat cada aspecte de la producció per desvetllar una banda que creix en el vessant musical mentre manté la coherència estilística i estètica.
La gira comença el pròxim 12 de febrer a Barcelona i continuarà a Sagunt, Torrent i Teulada-Moraira.
‘Paraules silenciades’ va ser el primer senzill de ‘Present’ en donar-se a conèixer i el punt de partida d’un disc que reprèn els sons tradicionals amb temes com ‘Quin fandango!’, però que també juga amb el rock a ‘Flying to the moon’, el r&b a ‘Foguera’, el reggae a ‘Costa Blanca 1993’ i els ritmes llatins a ‘Foc i gel’ i amb la bachata de ‘Si puc (només si tu vols)”.
S’ha envoltat a ‘Present’ de col.laboracions com: Pep Gimeno ‘Botifarra’ i Hilari Alonso, The Dance Crashers, Mireia Vives, Auxili, Smoking Souls i Buhos són els artistes que han contribuït a fer del disc dels alacantins una peça cooperativa amb influències molt diverses. Per completar les aportacions d’altres músics, les percussions del disc han anat a càrrec de Joan Palà, un dels percussionistes de Txarango.
El Diluvi és un grup de música valencià que prové de Castalla i d’altres poblacions de l’Alcoià, compost per Flora Sempere (veu i bandúrria), Andreu Ferré (baix), Lluc Llorens (acordió diatònic i veus), Txus Rodríguez (guitarra), David Payà (veu i violí) i Dani Garcia (bateria).