El tiempo - Tutiempo.net
Alcoi
El temps

"El producte local és el que té millor qualitat, el tenim a prop i ens deixem els diners en la nostra ciutat"

Alcoi acull este 18 de novembre la primera Llotja del Producte Local i km 0. Entrevistem en vídeo al regidor de comerç, Álex Cerradelo.

Esta Llotja del producte més proper estarà instal·lada dissabte a la plaça Ramón i Cajal. En l'entrevista, el regidor de comerç Álex Cerradelo ens conta tot el que podrem vore, tastar o menjar en esta primera Llotja, que té ambició de continuïtat i d'anar aparellada a les diferents temporades dels productes locals.

Hi haurà dolços, vi, mel, oli, formatge, torró, embotit, fruites i verdures. Però a més hi ha previstes altres activitats, com jocs de taula i enginy per als més xicotets, però també tast o exhibicions. A continuació et deixem el detall de l'horari perquè no et perdes cap:

  • 12 hores: tast de formatge amb l'empresa alcoiana Alcaprone.
  • 12:30: espectacle de cuina a càrrec dels alumnes de restauració del CIP FP Batoi, a l'interior de l'Àgora.
  • 13:15: tast de vi amb el celler Gurgu de Gorga.
  • 18 hores: tast de mel per part de l'Associació al Servei de la Pol·linització Forestal.