L'Associació Cultural Dimonis Rafolins mostren com ha estat la seua història fins a l'actualitat en una exposició. En aquesta es poden veure fotografies, retalls de premsa, aparells i bestiari utilitzat en el vistós espectacle dels correfocs. Miguel Vidal i Jaume Pascual han contat a ARAMULTIMÈDIA tot el que es pot veure en aquesta mostra.
L'exposició està ubicada a la Sala d'exposicions del Centre Social de l'Alqueria d'Asnar, i es pot visitar fins el diumenge 22 de setembre en el següent horari: de dilluns a divendres de 19 a 21 h; dissabte d'11 a 14 h i de 18 a 21 h; i diumenge d'11 a 14 h.
Entre altres activitats organitzades pels Dimonis Rafolins, el divendres 20 de setembre a les 20:30 h. en la Casa de la Cultura, es presentarà el documental dels 25 anys d’història. El dia gran serà el dissabte 21 de setembre. A les 17 h, taula redona a la Casa de Cultura, mentre que a les 21 h, hi haurà correfocs del 25 aniversari amb la participació especial de la colla Factoria del Só de les Illes Balears.


















