El tiempo - Tutiempo.net
Alcoi
El temps

Els glorieros del 23. Et presentem a Mariano Amorós, de la Filà Verds

Ja la tenim ací, la Glòria, el pregó de la Festa. Diumenge 9 d'abril la Festa alcoiana viurà una de les jornades més intenses de l'any. I com cada any, els oferim els vídeo-entrevistes dels pregoners de la Festa. Et presentem a Mariano Amorós, glorier de la Filà Verds.

Mariano Amorós és el glorier oficial de la Filà Verds. Amorós és fester de bressol i fa 48 anys que forma part de la festa en la filà. Durant tota la seua trajectòria festera ha fet tots els actes possibles i enguany completarà el seu historial amb el càrrec de glorier oficial.
El dia de la Gloria sempre ha sigut molt important per a la seua família i, per això és un dels seus actes favorits. Els seus germans han sigut gloriers infantils i majors, i ara és el seu torn.
Mariano Amorós ens conta com viu la Festa, i com afrontarà l'arrancada de la Glòria a les 10 del matí del proper 9 d'abril. Arranquem!