Este divendres 1 de juliol s'iniciarà el muntatge de la foguera, que es cremarà dissabte 2 de juliol a les 23 hores.
És una de les fogueres més antigues i populars de la ciutat. La cremà serà este 2 de juliol, i abans hi haurà música amb diferents grups.
L'Associació de Veïns del Partidor d'Alcoi celebra este 2 de juliol la festa del solstici, que engany han fet coincidir a més amb un concert homenatge a un veí del barri que va faltar fa un parell d'anys, Pep Bolinches. Bolinches va ser membre actiu de la junta de l'associació de veïns, i excantant del grup Gramoxone Ska, qui participen en l'homenatge amb molts altres grups.
Així, a les 19 hores al solar del carrer Sant Rafel començaran els concerts, tots gratuïts, i on a més de Gramoxona Ska de la Ribera Baixa, actuaran Kontrapua de Barcelona, Vaire, Tasta-brasil, la batucada ta!quirikita d'Alcoi, i la xaranga Kriptonita de Cullera. Per a finalitzar, a les 23 hores, es cremarà la foguera.