Fotografies, aniversaris, homenatges i libres protagonistes de les activitats de Mutua Levante pel seu 90 aniversari
Destaca la celebració del 150 aniversari de Creu Roja, amb una exposició i un acte al Teatre Calderón.
Les activitats culturals pretenne nodrir de contingut de qualitat el 90 aniversari de la Fundació. De setembre a desembre hi haurà exposicions fotogràfiques, pintòriques i presentacions de llibres.
La Fundació Mutua Levante acaba de presentar totes les activitats que realitzarà de setembre a desembre a la seva seu d’Alcoi, situada a la plaça d’Espanya.
Durant el mes de setembre i des d’aquesta mateixa setmana es pot visitar l’exposició fotogràfica ‘La Humanidad en Guerra’. També a setembre es podrà veure ‘El cabo de las sorpresas’, una iniciativa de poesia visual, i ‘Identidades cruzadas’, una col·laboració entre tres universitats, la Politècnica de València, una universitat mexicana i una xilena. Destaca una acció cultural-solidària amb una exposició de Balítics de Mozambic (una tècnica artística molt colorida) de la mà de Sor Elisa.
A octubre se celebrarà el 150 aniversari de Creu Roja amb una exposició de l’Assamblea Local d’Alcoi i un acte al Teatre Calderón. També a octubre, es podrà visitar l’exposició de fotografia de l’alumnat de l’Institut de Batoi i una altra exposició amb el Cartell de la Mostra de Teatre, aprofitant la seva celebració.
Al novembre hi haurà una exposició homenatge a Germàn Aracil i a desembre una exposició de joguets antics ofertada des de la Universitat Politècnica de València.
A més, hi haurà presentacions de quatre llibres: ‘Historia de la Mutua Levante’, un catàleg de ‘German Aracil’, un llibre de fotografies inèdites triades per ‘Paco Grau’ i la ‘Història del Bando Alcoi’ per Juan Javier Gisbert.
Totes aquestes activitats estan emmarcades dins el 90 aniversari de la Fundació.