El tiempo - Tutiempo.net
Alcoi
El temps

Guardó al millor disc per a Marcel el Marcià en els premis Carles Santos

També van estar nominats a Millor disc de música per a famílies als premis Ovidi Montllor.

El grup de música ha guanyat el premi a millor disc familiar amb els 'Secrets guardats dins d'una caixa dins d'un calaix'. Marcel el Marcià té més de 12 anys d'experiència, ha tret 7 discs i ha recorregut moltes escoles i teatres de les comarques transmetent la música en valencià i dirigint-se al públic infantil.

Marcel el Marcià ha guanyat el premi al millor disc familiar en els premis Carles Santos 2021 organitzats per l’Institut Valencià de Cultura. Ho fan amb el disc ‘Secrets guardats dins d’una caixa dins d’un calaix’, que compta amb 10 cançons. Marcel el Marcià és una de les propostes musicals més consolidades del panorama musical valencià dirigida a públic familiar.

El grup musical té més de 12 anys de trajectòria, 7 treballs discogràfics editats i vora el miler d'actuacions a les esquenes d'aquesta proposta a cavall entre Alcoi i Alberic. A més fa anys que recorre teatres, escoles i places de les comarques amb la finalitat de transmetre la música en valencià al públic infantil.

També van estar nominats a Millor disc de música per a famílies als premis Ovidi Montllor.