Els Samarita han presentat altres activitats previstes per a estos mesos com la lliga de Cotos amb la baralla solidària única, obra de Gloria Segura; o la gala de premis que serà el 2 de març.
Com ja els hem contat en Aramultimèdia, enguany les entrades per al Campament Reial es repartiran per sorteig públic. Encara està obert el termini per a sol·licitar participar, però de moment, segons explica David Ponsoda de l'associació cultural Samarita, ja ha hagut 4.100 registres que en total han sol·licitat 19.700 entrades; i l'aplicació necessària per a participar en el sorteig s'ha descarregat des de diferents llocs del món. David Ponsoda explica que algunes de les peticions es repeteixen, "hi ha una persona que ha demanat entrades 18 vegades amb 18 correus diferents", i confien que al final les entrades arriben a com més gent millor.
I mentre s'organitza el Campament, els Samarita continuen amb la seua activitat, amb la Lliga de Cotos que comença este mateix 17 de novembre. Enguany s'han apuntat 16 equips, i el premi és de mil euros per a donar a una entitat alcoiana.
Com cada any, s'ha fet una baralla especial, en esta ocasió obra de Gloria Segura qui s'ha inspirat en el quatre càrrecs d'enguany per a fer les figures. S'ha editat 200 baralles que es poden aconseguir a la web dels Samarita.
I també s'ha presentat la 8a edició dels premis Samarita, que tindrà lloc el pròxim 2 de març. Com a novetat enguany el premi a la millor esquadra serà doble, no sols per al dissenyador sinó també per al taller que l'haja realitzat. I s'ha avançat alguns dels premis com el guardó al personatge fester, per al fotògraf José Luis Solroca; o el premi a l'entitat col·laboradora que serà per a Creu Roja pel seu 150 aniversari.