El tiempo - Tutiempo.net
Alcoi
El temps

La banyerenca MJ Calabuig, de Compromís, vol ser candidata a les Corts

MJ Calabuig s'ha presentat a les primàries del partit per a triar els candidats a les Corts per la circumscripció d'Alacant. La presentació de candidatures continua i no se sabran els candidats definitius fins a meitat febrer.
 

MJ Calabuig vol portar a la cambra autonòmica la realitat "dels xicotets pobles, allunyats de les grans ciutats".

Els diferents partits polítics estan fent els seus processos interns per a triar representants per a les pròximes eleccions autonòmiques, i alguns d'ells es fan des de les nostres comarques. Així, des de Banyeres de Mariola, la jove política MJ Calabuig, de Compromís, vol optar a les Corts, i ha presentat la seua candidatura a les primàries que celebra el partit.

MJ Calabuig explica que vol portar a la cambra autonòmica "les grans qüestions que preocupen a les generacions més joves i les diverses realitats de les comarques d'Alacant, com eixe món de xicotets pobles, allunyat de les grans ciutats", i lamenta el "model territorial centralista que els nega oportunitats". "Ha d'haver-hi serveis allà on viuen persones", diu, "i cal entendre que no necessita el mateix una població costanera i turística que un xicotet poble de l'interior".

La candidata banyerenca ja té responsabilitats dins el partit, ja que és la cap de l'àrea de Política de la Coordinadora Nacional de Joves PV - Compromís, i membre de l'Executiva Nacional. Compagina els càrrecs de partit amb els estudis, i cursa últim curs del doble grau de Dret i Ciències Polítiques en la Universitat de València.