El tiempo - Tutiempo.net
Alcoi
El temps

L'Alcoyano pega un colp a la Rosaleda (1-2)

Boníssimes notícies per al Deportivo, que aconsegueix encadenar dues victòries seguides i ho fa al camp de la Rosaleda. El Màlaga ha intentat remuntar en la segona part, però l'Alcoyano ha resistit amb dents i ungles i ha estat capaç de treure rendiment als dos gols (Sergi Garcia i José Lara) de la primera part. L'Alcoyano torna a somriure.

 

 

Quarta victòria de l'Alcoyano en la present temporada i davant d'un equip creat per a tornar al futbol professional per la via d'urgència. Sorpresa en primera instància, però satisfacció per la capacitat de resistir en una segona part en la que el Màlaga ha eixit amb tot i davant d'un estadi de primera divisió i ple.

L'Alcoyano ha sorprés amb dos gols en 10  minuts. En el 18 i en el 27. Sergi Garcia, que ha recuperat el pols després de la desfeta de Castelló, i Lara, que ha confirmat que és la revelació de la plantilla, han posat cap per amunt la Rosaleda. L'Alcoyano ha dominat i ha pogut fer -com a poc- l'1 a 3.

Ha acabat la primera meitat i el Màlaga ha eixit com un bou. Per sort, el gol de Loren no ha pujat al marcador perquè ha fet mans, però al 55, Kevin materialitzava l'1 a 2 de penal. Semblava que el Malaga es menjaria al Deportivo, però després de 15 minuts realment agobiants, l'Alcoyano ha tornat a dominar i a controlar la situació.

Triomf vital, del que dona ales.