El Deportivo Alcoyano es queda en la 8a posició amb 38 punts, a 3 posicions del Play-off i a 7 del descens.
Gabarre ha marcat per a l'Alcoyano
L’Alcoyano ha patit la màxima ‘entrenador nou, victòria segura’. L’Atlètic Balears ha canviat d’entrenador aquesta setmana i ha aconseguit guanyar al Deportivo Alcoyano a terres insulars. Primer ha marcat Gabarre i la qualitat de Canario ha decantat el marcador.
El gol de l’Alcoyano ha arribat després d’una centrada de Toni Abad. Gabarre ha marcat el 0-1 en el 20 de la primera part i amb aquest resultat s’han acabat els primers 45 minuts.
Ja a la represa, la segona part ha començat de forma igualada, però el Balears ha deixat clar que volia donar-li la volta al marcador. En només 4 minuts, Canario ha marcat dos gols per als illencs, el primer d’ells de penal. Abans dels dos gols, Gabarre ha tingut una bona oportunitat després d’una passada d’Antón, però el baló ha eixit desviat. El davanter que ha arribat en el mercat d'hivern també ha tingut una oportunitat clara en el descompte però no ha pogut materialitzar-la.
El Deportivo Alcoyano es queda en la 8a posició amb 38 punts, a 3 posicions del Play-off i a 7 del descens. La pròxima jornada, els de Vicente Parras reben al Linares (dissabte 12 de març a les 19 h.), equip necessitat que actualment ocupa les posicions de desens.
L’Alcoyano ha jugat amb José Juan, Toni Abad, Primi, Pablo Carbonell (Juli), Raúl, Fran Miranda, Juanan, Andy Escudero (Dani Vega), Antón (Ángel López), Gabarre i Mourad.