Modificats els horaris de les dues primeres jornades.
Després del rebombori durant els primers dies de la campanya d’abonaments a les xarxes socials, el Deportivo Alcoyano ja compta amb 610 socis, segons ha informat el club.
Els comentaris negatius d'aficionats a les xarxes socials i la pressió de les penyes han fet que la directiva recapacitara i rectificara oferint alguns abonaments a preus més baixos.
Canvi d’horari de les primeres jornades
La RFEF ha decidit modificar els horaris de les dues primeres jornades de lliga per fer front a la forta calor que pateix el conjunt d’Espanya. El Deportivo jugarà la primera jornada davant l’Atlètic Sanluqueño a El Collao el diumenge 27 d’agost a les 20:30 h. Davant l’Intercity com a visitant, el partit serà el 3 de setembre a les 21:30 h.
Pel que fa a la pretemporada, els de Vicente Parras jugaran davant la Selecció de l’AFE al Pinatar Arena aquest dissabte 19 d’agost a les 10 h.