El tiempo - Tutiempo.net
Alcoi
El temps

Les empreses tèxtils de les comarques es donen de nou cita a la Fira Heimtextil a Frankfurt

Durant els quatre dies que dura el certamen, ATEVAL- Home Tèxtils From Spain, estarà present en la fira per a acompanyar a les empreses expositores del sector i donar el seu suport a les empreses associades.

Més de 2.300 expositors de 50 països de tot el món es donen cita del 10 al 13 de gener a la Fira Heimtextil de Frankfurt.En total, participen 67 empreses de la Comunitat Valenciana, moltes de les nostres comarques.

67 empreses valencianes, moltes d’elles de les nostres comarques, acompanyades de l’Associació d’Empresaris Textils de la Comunitat Valenciana, ATEVAL, participen des d’aquest dimarts 10 de gener i fins el 13 en la Fira Heimtextil de Frankfurt.

La Fira de Frankfurt, que inaugura el calendari firal tèxtil, és la principal cita mundial per a les empreses i professionals del sector Tèxtil-Llar i constitueix una excel·lent plataforma per a presentar en el mercat internacional les novetats i tendències que marcaran la moda de tèxtil llar durant el 2023. Enguany, el certamen obri les seues portes sota el lema "WOW Your Senses" i suposarà el punt de trobada per a més de 2.300 expositors de 50 països, entre ells els principals actors, fabricants i signatures internacionals. Espanya participa amb 102 expositors.

Durant els quatre dies que dura el certamen, ATEVAL- Home Tèxtils From Spain, estarà present en la fira per a acompanyar a les empreses expositores del sector i donar el seu suport a les empreses associades.

Segons explica Leila Bachetarzi, directora de Promoció Comercial i Internacionalització de ATEVAL, “aquesta gran participació és una mostra de la predisposició de les empreses valencianes per ampliar la seua presència en els mercats mundials, perquè suposen una porta oberta a l'exterior, a nous compradors i contactes d'interés”. En aquest sentit, assenyala que “després de dos anys amb el calendari firal marcat per la pandèmia, les empreses acudeixen il·lusionades per a mostrar les seues noves col·leccions al món i amb bones perspectives de negoci”.

Entre les persones que visitaran la Fira cal destacar el president de la Generalitat, Ximo Puig, el conseller d’Economia sostenible, Sectors productius, Comerços i Ocupació  de la Generalitat Valenciana, Rafael Climent, el secretari Autonòmic de Relacions amb la UE, Joan Calabuig i Julia Company, directora general de l'IVACE. A més també assistiran l’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez i l’alcalde d’Alcoi, Toni Francés.

Es confia en els bons resultats d'aquesta fira amb la qual es reprén el calendari firal del sector, així com en les següents activitats que s'organitzaran com Paris Deco OFF, Hometex (Turquia), propal (Itàlia) i Home Tèxtils Premium (València), ja que els productes Made in Spain tenen un gran acolliment en l'exterior.