A la donació de Licores Sinc també se suma en els útlimes dies la de l'empresa Rizzolo, SL, que ha tornat a fer una aportació, en aquest cas, tant de mascaretes com de material sanitari.
L'empresa alcoiana Licores Sinc ha realitzat una important donació de botelles de gel hidroalcohòlic a més de 25 poblacions de la comarca. Un producte de capital importància en la lluita contra la Covid-19.
La companyia ha fet donacions de gel tant a la ciutat d'Alcoi, com a l'Ajuntament de Cocentaina, i a la Mancomunitat El Xarpolar, la qual integra a més de 25 xicotetes poblacions de l'interior de la província d'Alacant.
L'Ajuntament d'Alcoi, que s'encarrega de gestionar la logística de totes les donacions realitzades a càrrec d'empreses i institucions, també ha rebut les aportacions de l'empresa Rizzolo, SL, consistent en mascaretes i altre equipament sanitari.
Des de l’Ajuntament es recorda que aquelles empreses i entitats, que vulguen realitzar donacions, sempre que siga de productes sense estrenar, poden telefonar al número habilitat per l’Ajuntament 900 75 00 71, de 8 a 20 h, de dilluns a divendres.
La brigada d’obres és l’encarregada de gestionar l’entrega del material tal com explica, Jordi Martínez, regidor d’Obres i Serveis: "Des de l’Ajuntament ens posem a disposició de les empreses que volen realitzar donacions per a combatre la crisi del Covid19, i a través de la brigada d’obres, arrepleguem l’ajuda i la traslladem a l’àrea de Salut perquè puga arribar quan abans als professionals sanitaris que ens cuiden".