Morales: "Volem fer una prova i lluitar per la integració de la dona. Si no volen eixir, no serà per nosaltres"
Javier Morales, actual primer tro de la Filà realistes i ex president de l'Associació de Sant Jordi, ha declarat a ARAMULTIMÈDIA que la intenció és integrar totalment la dona "i que si elles no volen eixir que no siga per nosaltres". La idea és "fer una prova per vore la reacció de les dones. Ojala isqueren totes". Morales ha descatat que durant la seua època com a president de l'Associació, es va trobar totalment a soles tant pel que fa a la Festa com als polítics.
Javier Morales ha assegurat que a la seua filà hi ha 70 col·laboradores femenines i que si hi ha alguna cosa que ajustar al reglament intern perquè puguen participar en la desfilada, compliran amb els tràmits.
Respecte a la seua experiència com a president de l'ASJ, Morales ha dit que quan ell era president la seua intenció fou integradora amb les dones, "però no vaig trobar ajuda ni en la Festa ni en els polítics".






