El tiempo - Tutiempo.net
Alcoi
El temps

Multat per tocar massa fort el clàxon en la celebració de la Champions del Reial Madrid en la plaça de l'Ajuntament d'Alcoi

  • Dies després, ha decidit contar-ho a través de les xarxes, en clau d'humor i reconeixent la mala sort: És culer, però el multen per suposat madridista.

70 euros per tocar 'desmesuradament' el clàxon en la plaça de l'Ajuntament d'Alcoi. És la multa que li va arribar Jordi Carbonell, l'aficionat del Barça que va acompanyar el sogre -madridista- a celebrar la darrera Champions merengue. El regidor Raül Llopis, sorprés també pel fet, s'ha compromés a estudiar el cas dilluns vinent.

El més curiós de l'assumpte és que Jordi és aficionat del Barça, i va decidir acompanyar el sogre a la plaça per celebrar la 14 Copa d'Europa del Reial Madrid. Com es pot veure al vídeo que ell mateix ha penjat a FACEBOOK, toca el clàxon i saluda els veïns que festegen la gesta blanca. Fa la volta a la 'bandeja' i fins i tot és advertit per la veu que se suposa és del sogre, sobre la presència policial.

La cosa acaba ací i tots tornen a casa: Culers i madridistes.

La sorpresa se l'emporta Jordi quan, mesos després rep una notificació del SUMA. Pensa que és algun rebut de l'IBI, però en realitat és una multa. La funcionària que l'atén també se sorprén i se somriu. El motiu de la sanció: Tocar desmesuradament el clàxon pel carrer la nit de la 14 Copa d'Europa.

La multa és de 70 euros, però si es liquida immediatament, el valor es redueix a la meitat: 35 euros.

Dies després, ha decidit contar-ho a través de les xarxes, en clau d'humor i reconeixent la mala sort: És culer, però el multen per suposat madridista.

Als comentaris de la xarxa hi ha de tot, sobretot sorna i bon humor per la que consideren 'exagerada' sanció. El mateix regidor de Seguretat, Raül Llopis, s'ha compromés a estudiar aquest cas el proper dilluns.