Club Cámara Alcoi vol ser un lloc de trobada empresarial d'intercanvi d'experiències i generació de sinergies.
T'expliquem els beneficis de formar-ne part, i si vols saber més, la presentació oficia serà este dijous 15 de juny.
La Cambra de Comerç d'Alcoi presenta el 'Club Cámara Alcoi', un lloc de trobada per a empreses per tal de compartir experiències o fomentar oportunitats de negoci.
El president de la Cambra de Comerç, Pablo de Gracia, es mostra molt satisfet per la presentació del Club, "un projecte que feia temps que teníem al cap", i on es vol afavorir un espai de trobada més enllà de l'ambient formal de les reunions de la Cambra de Comerç o les federacions empresarials. "Que eixe espai servisca per a conéixer i saber què fan altres empreses, i que eixa sinergia puga afavorir l'economia local i comarcal". Pablo de Gracia comenta exemples concrets que es poden donar, com conéixer proveïdors comarcals per a qüestions o servicis que contractem fora de les comarques, o contactar amb exportadors que es troben problemes similars als nostres o que tenen contactes amb distribuïdors o proveïdors d'altres a països. "L'objectiu és que siga profitós per a les empreses que participen".
A més, pertànyer al Club porta altres beneficis, com accés prioritari als serveis de consultoria o trobades amb polítics o figures econòmiques i empresarials. També podran aprofitar de posicionament en xarxes socials, i un vídeo de presentació a la resta de membres del Club. També gaudiran de descomptes en l'ús de les instal·lacions de la Cambra d'Alcoi o condicions preferencials en els convenis que faça la Cambra.
Per a informació més concreta, es pot acudir a la presentació oficial este dijous 15 de juny, a les 19 hores, al CADA Alcoi.