Poc a Poc Alcoi entrega 1255€ a l’Associació Fent Camí
La quantitat es destinarà a comprar una cadira per fer possible que xiquets i xiquetes amb mobilitat reduïda puguen realitzar curses i gaudir de la natura i esport.
El Club Poc a Poc Alcoi va organitzar el passat 25 de desembre una Trotada de Nadal amb la que van poder recollir 1255€. Aquesta quantitat ha sigut entregada a l’Associació Fent Camí.
A la Trotada van participar 250 corredors i corredores de la ciutat i es va celebrar també un esmorzar. A més, es va fer un sorteig de diferents obsequis, que van aportar els diferents col·laboradors (empreses, clubs i Autònoms).
Amb el recaptat, Fent Camí podrà adquirir una nova cadira per fer possible que xiquets i xiquetes amb mobilitat reduïda puguen fer curses i gaudir de la natura i l’ esport."