Les xiulades reivindicatives es repetiran les pròximes setmanes. La següent està prevista per al dilluns 30 de gener.
Alumnes i professors s'han tornat a concentrar en les portes del centre per a mostrar el seu malestar pel retard en les obres de millora.
Tot l'alumnat i professorat de l'Institut Andreu Sempere d'Alcoi s'ha concentrat a la porta principal del centre en la segona xiulada reivindicativa. Els actes de protesta s'iniciaren la passada setmana, davant els retards en les obres de millora del centre.
Recordem que s'ha d'obrir un nou Edificant per a les obres de l'Andreu Sempere, després que l'anterior quedara curt i desert. En el primer plenari de l'any l'Ajuntament va rebutjar la delegació de competències per a l'anterior Edificant i ara cal esperar a una nova delegació de competències per part de conselleria.