Una alcoiana disputa el títol mundial d’Elite Model Look
A la final, que se celebra al Castell de Praga el 30 d'agost, participen 20 xiquetes i 10 xiquets. No ha guanyat el premi cap espanyola des de 1989.
Abril Molines es troba a Praga en representació de la selecció espanyola. Des dels 7 o 8 anys ha fet de modelo de fotografia o publicitat.
Elite Model Look és un esdeveniment anual de moda que organitza l’agencia Elite Model Management, un grup internacional de models. A la final, que se celebra al Castell de Praga el 30 d'agost, participen 20 xiquetes i 10 xiquets. No ha guanyat el premi cap espanyola des de 1989.
L’alcoiana Abril Molines Valor, de 17 anys, es troba a la capital per a disputar el pròxim dimarts el títol mundial Elite Model Look, després d’haver guanyar la selecció nacional per a representar a l’agència espanyola al certamen internacional.
Molines estudia actualment a l’institut Pare Vitòria i va començar als 7 o 8 anys a posar per a fotografia publicitaria. Des dels 13 anys una empresa de València fa seguiment dels seus avanços com a model.