- Vicente García consolida la cinquena posició en la classificació general i la placa amb el nº25 amb la qual correrà l'any que ve.
Vicente García acaba la Copa d'Europa en el top 10. L'alcoià va disputar les últimes dues proves al costat de cinc companys del Club BMX Alcoi en Anadia, Portugal, el passat 2 i 3 de setembre.
El Club BMX Alcoi continua acumulant èxits. L'última gesta del BMX alcoià ha sigut en les últimes proves de la Copa d'Europa, que va tindre lloc en Anadia, Portugal, el passat cap de setmana del 2 i 3 de setembre. En ella, van participar sis riders del Club BMX Alcoi.
Marc Carbonell (boys 8) va obtindre la tercera posició en les dues proves i Hugo Blanes (boys 10) va acabar 7é i 6é, respectivament. Xavi Cherro (boys 11) es va pujar al segon escaló del podi els dos dies de proves; igual que Vicente García (boys 13), que va obtindre un doble bronze i va rebre una placa amb el nº25 per a córrer l'any que ve per entrar en el top 8 en la classificació general de la Copa d'Europa. Un altre rider del Club BMX Alcoi, Jaime Pastor (boys 15/16), va acabar les proves en 32 i 15 posició i, Miguel Navarro (boys 14), en 9 i 11, respectivament.
Amb aquestes dues proves, queda per finalitzada la Copa d'Europa, que ha tingut un total de 12 proves. Si tirem la vista arrere, veiem que el Club BMX Alcoi ha tingut representació en diferents proves de la competició internacional.
Vicente García en Portugal
En concret, Vicente García, Xavi Cherro i Miguel Navarro. Els tres riders van inaugurar la temporada internacional a Verona el mes de març passat i van continuar la seua participació en la Copa d'Europa a República Txeca al maig. En aquesta setena prova, Vicente García es convertia en un dels millors corredors de la seua categoria entrant en el top 10 de la classificació general.
Tres mesos després i, amb el final d'aquesta Copa d'Europa, Vicente consolida la cinquena posició en la classificació general i la placa amb el nº25 amb la qual correrà l'any que ve.