Enguany s'inclou una nova destinació, Trutnov, a la República Txeca.
55 alumnes del CIP FP Batoi faran pràctiques enguany en l'estranger. L'any passat també foren 55, i 4 d'elles, alumnes d'Imatge Personal, s'han quedat amb treball en el país d'acollida.
El CIP FP Batoi és centre referent a tota la Comunitat Valenciana pel seu projecte Erasmus, per la gran quantitat d'alumnes que cada any amplien la seua formació en altres països. Durant el curs passat va ser un dels pocs centres que no va aturar els viatges, tot i que els va fer tot a partir de març, quan s'havien obert fronteres, i complint tots els protocols de cada país. Així, 55 joves viatjaren a Malta, França o Itàlia, i fins i tot 4 d'elles, alumnes d'Imatge Personal que estaven a Irlanda, s'han quedat en Dublín treballant.
I enguany continuen els viatges. Ja hi ha 3 joves a Irlanda treballant en un geriàtric a prop de Dublín, i en les pròximes setmanes altres 4 joves d'Auxiliar d'Infermeria aniran a una nova destinació, Trutnov, a la República Txeca, on faran pràctiques a l'Hospital. En el vídeo parlem en les quatre joves que estan a punt d'iniciar una d'eixes experiències que et marquen la vida.
Si vols saber més sobre el CIP FP Batoi, pots consultar els seus perfiils de Facebook, Twitter i Instagram.